onsdag 5. oktober 2011

Lille lørdag - midtukes dag - onsdag og halvveis til helg allerede ;o)

 
Gooood morgen alle sammen ;o)   
Kjært barn har mange navn, og onsdag er en finfin dag!
Ute er det bekmørkt..mens inne har vi tent lys og gjort i stand til  havregrøt, det er frokosttid :o) Her er middagsplanen lammeburger, skal knipse et bildet og oppdatere dere på den rettern til kvelden :o) I mellomtiden ligger jeg ved dette bildet av et kort som jeg har hengende på kjøleskapet; Er litt søt - oppskrift på en vellykket dag ;o) Tror jeg må tilsette litt mer tid og tålmodighet i min dag i dag med en 2 åring i hus som så gjernte vil hjelpe til og klare alt selv ;o) STORE lille gutten min ;o)
Ønsker dere alle en deilig høstdag så lenge :o)
                                   
                           

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ