tirsdag 28. februar 2012

★ På besøk hos tante pusekatt★

 Før helgen var vi på besøk hos min kjære "tante pusekatt" som Mathias så fint har kalt henne :o) og det er alltid like stas ♥ Både å besøke henne og Gråpus ;) Pusen begynner forøvrig å bli noen år og er ikke like leken som junior..Og det var derfor STOR stas å gå på butikken for å kjøpe med mat til pusen :) ..

Det er så artig å se gleden en selv har hatt i ting oppleves på nytt via sine egne små. Tanten min har nemlig tatt vare på en hel del oppigjennom tiden og nå er det Mathias sin tur å bruke dette når vi er på besøk.

Den blå stolen har vært tante sin når hun var liten og ALLE tante barna har hatt sine måltider i den stolen med eget bord :) *mimremimre*

Alle som kjenner meg vet jeg ELSKER blomster...
Snøklokker er selvsagt et herlig vårtegn ♥ Men denne blomsten betyr noe xtra for meg. Den minner meg om farmor og farfar og den vakre bakken bak huset de hadde.
Blomsterpiken som jeg var løp nemlig ut på marken en gang jeg var hos de og plukket ganske så mangen med røttene opp til farfar store fortivlelse et år...

Jeg har lært siden og det betydde derfor mye å få mine egne snøklokker av tante til å ta med hjem. De skal jeg ta godt vare på til vi flytter i Sædalen og vi får vår egen pittebittelille hageflekk :)Foreløpig nytes de på kjøkkenbordet, men jeg ser de savner kulden .. De skal snart få komme ut på terrassen tror jeg :)

Det ble litt mimring i dagens blogging, takk som hang med meg! En god tirsdag ønskes deg og dine - tenk i morgen er det årets "xtra" dag :)  ★Skuddårsdagen★
Hva skal du bruke den til? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ