fredag 2. mars 2012

Eat my muffin ♥

Hei på deg som titter innom meg ♥ Tenk, fredagen er her igjen ... min siste dag i mammapermisjonen med Sander-gullet..Mandag venter jobben, mannen overtar heimen og mine trilletur-cafe&shopping besøk i byen vil bli mye mye sjeldnere .. 
Mammapermisjonen har virkelig vært kos i sus og dus for meg, nå skal stafettpinnen videre til mannen i heimen! Og det er bokstavelig talt. Mini har virkelig fått fart på seg og følger kravlende etter i litt av et tempo nå :)
Det er derfor med god samvittighet, man kan unne seg en slik herlighet som på bildet :)

CupCake fra Eat my muffin på Xhibition i Bergen :) Så lekre saker..og i så mangen herlige smaker...Virkelig nytelse :) Cafeen er ikke så godt egnet for oss med barnevogn, men disse herlighetene kan en fint ta med seg hjem for hjemmekos også :)
Jeg anbefaler de veldig ♥

Så med disse cupcakesene skal jeg ønske mannen god sommerferie og innta helg :)
Goood helg til deg og dine fine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ