tirsdag 13. mars 2012

Tre år i mars ♥

 I dag har vi hatt en spent liten gutt i heimen. Han blir nemlig "tre år i mars" som er et fremskritt fra "tre år og pusekatter" som han svarte hver eneste gang noen spurte han hvor gammel han var... Junior har nemlig et STORT ønske om å være eldre enn han er og har sagt han er 3 år ganske så lenge egentlig...Jeg vet ikke helt når den trenden snur, men en eller annen gang på 20-tallet slo den meg iallefall :) Uansett..Tiden løper føler jeg og i kveld har vi gjort i stand til 3 årsdag her! Gul tråd er snurret rundt benet på sengen hans og følger han den i morgen vil han finne mange pakker på sin omvei inn til kjøkkenet :o) Jeg håper å få til en liten bursdagsfrokost, og det skal ikke bli et stort problem med morgenfuglene her i heimen! :) Vi blogges, gode du som leser bloggen min! Takk ♥ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ