tirsdag 1. mai 2012

Mitt lille tips ...



Er retten og sletten "sugeproppeknagger" :) Vel og merke ikke hvilken som helst sugeproppknagg, men prinse-sugepropper fra Saape ♥ Det er ikke alltid like lett å finne prinsemotiver, så når jeg kom over disse knaggene bare måtte jeg ha de:)

4 stk i ulike høyder er festet i dusjen, slik at begge småfolkene kan nå sine håndkler og vaskduker i sin høyde :) Og som kjent, små folk vokser fort og da er det bare å flytte knaggene oppover :) Geniale også når våte ting kommer hjem fra barnehagen og må tørkes i dusjen. Da er det bare å flytte knaggen oppover/bortover/nedover alt ettersom :)

Til og med mannen syntes dette var et fornuftig innkjøp.. han er nemlig ikke alltid like happy for mine *må ha*-innkjøp. ... og jeg kan ærlig innrømme, at det er ikke alltid like fornufting ting jeg ser i butikken som blir med hjem..kremt..Jaja, en herlig dag ønskes deg og dine!

                                                                           Klemmer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ