søndag 29. juli 2012

Blåbærguttene mine♥

 Hjemmelaget blåbærsyltetøy på skiven til kvelds. Og noen ekstra blåbær utenom bare for å få tungen ekstra blå :) Her lades det opp til blåmandag..Smiler..neida..er ikke så ille,men en skal vel kjenne litt på følelsen av at hverdagen nærmer seg igjen? .Nei, Familietid og FERIE er virkelig DEILIG! Tenk å ha det til fulltidsyrket da! God uke ønskes deg min venn! Nå skal jeg avslutte bloggingen, med å ta meg en guess what; Skive med nyrørt blåbærsyltetøy :) Nyt søndagskvelden kjære du!

Blåbærklemmer

1 kommentar:

  1. Så koselig kommentar du hadde lagt igjen inne hos meg :)
    Vi har en spennende helg i vente, og mye forberedelser som skal gjøres - men jeg finner selvsagt litt tid til blogging også!

    Blåbærsyltetøy er bare helt fantastisk - jeg elsker det! Spesielt på pannekaker eller i pai! Namnam :)

    Ønsker deg en fortsatt finfin uke :)

    SvarSlett

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ