mandag 16. juli 2012

Hvilken Lykke ♥

I kveld kom jeg over en ny nettbutikk som jeg bare må dele med andre småbarnsmammaer som er bittelitt overstadiget glad i interiør og dill og dall og ikke minst småbarnsklær :  ♥ Lykkefryd . Har du tittet innom den før? Etter blogginnlegget mitt sist uke, kan dere jo tippe hva jeg bestilte ;) Får blogge om det senere om resultatet blir bra :) Tenk lillegullet blir 1 år på lørdag!! Helt utrolig...
Bildet er hentet fra Lykkefryd sine sider!
Ellers er det enda en herlig inspirasjosblogg som hører til butikken også; Lykkefryd . Her skal jeg titte innom flere ganger for tips til hverdagskos og annet kos i småbarnfasen  ♥
Håper du nyter sommeren! Gode klemmer fra en Lykkelig Helene ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ