lørdag 21. juli 2012

Tenk en ett åring i hus ♥

Jeg kan ikke tro at det er et år siden lille mini kom til oss...Verdens lykkeligste dag for oss som ble et fullkomment firkløver♥

Dagen skal feires med oldemor og det gleder vi oss til! Så får vi se om jeg har lykkes med dette kake på kjærlighetpåpinneprosjektet mitt ;)

Jeg er så glad i dette bildet, knipset av Fotograf Kate-Monica. Liten gutt som har startet livets reise. Her var mini akkurat 2 uker gammel ♥
My first year - bilderammen er i fra Perfact Home. Junior har en og nå har mini også en! Jeg følte det var mye likt når jeg lagde rammen denne gangen. Det er søskenlikheter ja :)

 Håper du nyter sommerferien der du måtte være! Solskinnsklemmer herifra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ