fredag 31. august 2012

Ha det på badet ...


For de som kjenner meg godt vet de at det ALLERallerALLER verste jeg vet om er edderkopper og dobørster....Men nå må jeg jobbe med meg selv. Med små barnehender som utforkser både langbeinere og dobørster, kan man ikke få helt fnatt...#Smiler# Og etter en tur innom denne nydelige nettbutikken; frurosaslandhandel, er denne toalettbørsten kommet i hus. Jeg er ganske så fornøyd! Jeg hadde aldri trodd jeg skulle blogge om en dokost her inne, og det er ikke den som er i hovedfokus i dette innlegget sånn egentlig... Jeg vil nemlig skryte av nettbutikken for fantastisk god service!!!Her var det ikke snakk om å sende avgårde hverken feile varer eller varer med feil på! Og i tillegg vanket det en ekstra sin sommerhilsen ettersom hun hadde ferie og det tok litt lengre tid med leveringen! Om en ønsker å handle på nettet kan jeg virkelig anbefale denne nettsiden! SÅ mye fint!En riktig god fredag ønskes deg min venn!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ