torsdag 23. august 2012

Verdens heldigste ♥

21.august hadde vi 2 års dag. Ikke mye å skryte av, men jeg elsker å markere slike dager ♥ ALT som er grunn til å feire,må feires! Desverre ble dagen i år feiret i sengen med paracet og kleenex for min del... Men jeg fikk blomster av min mann & lovnad om at vi skal ta markeringen igjen senere i høst! Det er nok barnehagebaskeluskene som har tatt knekken på fruen i huset..Mini selv har ikke vært helt i strøket han heller..Men vi nærmer oss tipptopp stander igjen nå & skal samle masse energi i løpet av helgen tenker jeg :)

Det var til denne sangen "This kind of love" av Sister Hazel vi danset som første gang som mann og kone (selvsagt med mye bedre lyd og uten konsert-støy :) ♥ Gode minner fra en fantastisk dag! Håper du har det godt& at du klarer å lure deg unna disse tidlighøstbaskeluskene! Takk som titter innom meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ