tirsdag 11. desember 2012

Aktivitet:Juleverksted :)

 Blogglandia inspirerer og jeg måtte prøve ut noe jeg kom over bloggen til Lykkefryd . Super fin blogg med mange aktiviteter en kan finne på med småfolket.

 Her har vi laget årets juletrepynt. Det er rett og slett hobby leire kjøpt på panduro som er kjevlet ut, pepperkakeformer som lager ulike figurer, sugerør til å lage hull også måtte de tørke 2 dager :)

Vi har enn så lenge liten boltreplass, men i år ble det eget juletre på guttene sitt rom. Da er det ekstre stor stas å lage juletrepynten helt selv :)
 Super lett aktivitet, som anbefales på det varmeste. Resultatet skal jeg vise dere i morgen :) Her må jeg ta meg sammen og få skrevet adr på julekortene som skal ut på tur med posten :)

En deilig førjulstid til deg og dine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ