fredag 28. desember 2012

Julekjekke gutter i mamma`n sine øye♥

 
Tidligere i høst kjøpte jeg disse nydelige vestene hos Elin som driver Lappelina. Hun har egen butikk på epla.no; Lappelina. Vi har fått mye skryt av disse vestene, så jeg må bare takke så mye for at det finnes slike flinke kreative der ute :) ! 
Her er vi i julebesøk hos mormor og bestefar. Julekos med cheesdoodels og barneTV det gir faktisk oss voksne også litt julefri ;)
Også må jeg dele dagens gullkorn fra barnemunn : Vi har nemlig hatt to dager uten særlig sukkerholdig drikke etter mye juice og brus i julen. Meg til Mathias: "Tenk om noen dager er det nyttårsaften, jeg kan tenke meg du gleder deg". Han ser på meg og sier så fint; Men mamma, har vi nyttårssaft da? Sant vi kan drikke nyttårssaft? Smiler,ha en deilig fredagskveld god du som titter innom meg!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ