tirsdag 31. januar 2012

Gutterommet ♥


Med noen herlige nostalgiske fly wallstickerser (mine er kjøpt her hos KidsParadise . De har så mye fint) og flylampe, er rommet til junior blitt litt mer guttete :) Mamma`n klarer ikke kvitte seg med den lyseblåe fargen riktig ennå...Men når vi skal innrede gutterommet i VillaRåflottBøttekott, skal selvsagt junior få være med å velge farge...Noe sier meg at det kommer til å bli gult....
Junior er iallefall veldig happy med flyene sine ♥ En riktig god tirsdag ønskes deg! Siste i januar...Kun en måned igjen av vintermånedene for denne gang og min mammapermisjon...Februar er heldigvis fylt med mye kjærlighet, valentine, morsdag, fastelavn og i år; Mange 30årsdager :) Jeg skal virkelig nyte hver dag!!

1 kommentar:

  1. Heisann:) Fant deg som følger på min blogg.. koselig! Kjempekoselig blogg du har. Den flylampen var bare kjempetøff. Kunne tenkt meg sånn på begge gutterommene her i huset, som fremdeles mangler taklys... kan jeg spørre hvor den er kjøpt?

    Ha en fortsatt fin dag:)

    Astrid

    SvarSlett

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ