torsdag 27. oktober 2011

En liten nøtt i hverdagen ♥

På kjøkkenbordet har vi fått besøk av et lite piggsvin og et ekorn, og de lager en god høststemning :o) Jeg synes jeg hører risling og rasling i høstløvet etter nøtter og annet knask til vinteren ;) Når jeg tenker på nøtter ønsker jeg å dele en tekst jeg har på et kort ; “Et stort eiketre er bare en nøtt som ikke lot seg knekke av motgang”. Som det engelske ordtaket ; “What doesn’t kill you makes you stronger”.
Jeg elsker ordtak og tekster.
                                           ♥
I ettermiddag har vi vært så heldig å hatt farmor på besøk :o) Mannen er på hyttetur med jobben og med en liten gutt som fikk vaksine i dag, var det SUPER herlig med et par hjelpende armer :) Nå sover begge prinsene i hver sin seng og en ny utgave av Foreldre og Barn Magasinet venter på meg !  
Ha en herlig kveld, du som titter innom Rugdelykke:o)        
                                                                    

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ