fredag 28. oktober 2011

Happy snappy Weekend!!


Hvem elsker ikke helgene?? Og vet dere hva folkens, denne helgen er 1 time lengre :o) :o) Det er tid for å skru klokken 1 time tilbake natt til søndag. Så hva har du tenkt å bruke timen til? Ta en ekstra drink på by`n?  Ha en ekstra laaaang frokost eller forsvinner timen i søvn? Ikke det at jeg tror jeg får en time lengre søvn, ennå det hadde vært luksus. Etter en natt alene med guttene kunne jeg virkelig tenkt meg å bruke timen på søvn, eller aller helst et sovespa .. hehe.. Jeg tror det blir xtra hardt stå opp kl 05:00 fremfor 06:00 når junior vanligvis står opp..Regner med det ikke lar seg gjøre å innstille han på vintertid med det første..men det går seg alltid til etter noen dager..Uansett kjære blogg-leser; ha en fantastisk helg!!Og husk å skru klokken og å nyyyyyte den ekstra timen på det DU vil :o)
   
Denne teksten kom jeg over på et skilt, og passer veldig godt nå som vi får 1 ekstra time denne helgen :)
"Teller du år - blir livet kort. 
Teller du dager - går livet fort. 
Teller du timer - varer livet en stund. 
Men lengst varer livet om du nyter hvert sekund"

                   


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ