fredag 21. oktober 2011

Små fotspor ♥

 












Det hender du blir lei deg 
Det hender du blir lei deg,
Fordi jeg er så liten,
Jeg setter merker alle steder
Og gjør deg ganske sliten


Men hver dag blir jeg større
Ja, en dag blir jeg stor,
Og alle mine avtrykk
Blir bare svake spor

                                      
              Her er mitt lille avtrykk
              Så du kan huske og forstå
              hvor søte hender jeg hadde
              den gang de var små
                                                                                     (ukjent)
                                                       ♥
I dag er lille STORE Sandergullet 3 mnd..tiden går så fort! Som vi gjorde med storebror har også Sander i dag tatt avstøpning av den søte lille hånden og tosselossene..en glemmer så fort hvor liten de er.. 
Synes det diktet er så herlig! Forsøker å tenke litt på det når jeg vasker etter junior for  n`t gang ;) Resultatet ble ikke så ille..nå gjelder det bare å finne en ramme til det :0)
Her står barnedåpshelgen for tur, ha en herlig helg til alle dere som titter innom, så blogges vi til uken :0)
Klemmer


Nydelige Sander sine avprint

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ