lørdag 22. oktober 2011

Mens andre tipper lotto, har jeg bitt meg på Give Aways :0)


Bloggverden er ENORM og det er SÅÅÅÅ mange kreative og flinke personer der ute, jeg blir helt målløs!! Så det er vinnvinn situasjon når jeg sitter her med te koppen og nyter hverdagen med drømme meg inn i andre sine hverdager! Og jeg som er super stolt over mine 600 klikk innom siden her ligger laaaaangt bak MissMette sin fantastiske blogg med sine 100.000 besøkende. Ta en titt innom hennes blogg om interiør,mat og hverdagsliv:) Klikk på navnet her; MissMette så er du på vei ;)  For ikke å snakke om Silje sin blogg med 1 million..Skremmende høye tall...men de ønsker det selv og det er ikke rart at så mange ønsker å følge deres nydelige blogger. Alle gode blogger og give aways er tre, så her kommer ukens bloggtips nr tre fra meg :) : Monicas kreative . Så da avslutter jeg dette innlegget med å anbefale alle med å ta en titt innom disse bloggene og nyyyte helgeroen! God klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ