onsdag 23. november 2011

Heldige bursdags-meg ♥

Bursdag = kake :) Og jeg er så heldig at mannen har bakt 2 sorter til meg!! Gul kake/snopekake som er Bursdagskake nr 1 i fra barndommen og en til :)
Vet ikke hvor mange 22.11 jeg har slikket gul krem fra pannen og jaggu meg fikk jeg det i går også :) Faktisk enda bedre, Ronny hadde bakt en mini gul-kake som jeg fikk kose meg med til tv-daten!! LYKKE! Og det FØR den virkelige dagen :o)
Kake nr 2 er blitt en STERK konkurrent til gul kake. Den inneholder nøttebunn med appelsin og hvit sjokolade med friske bær på toppen :) Trenger jeg å si mer?? Den er himmelsk god!!
Jeg klarte iallefall ikke å velge hvilken bursdagskake jeg ville ha..så heldige meg svarte som Ole Brum ; Jatakk, begge deler ♥

Bursdager er og blir spesielle, me love it!!
Et annet bursdagsminne fra barndommen er å gå etter tråd..jeg har insett at jeg er blitt for gammel for det, men det blir nok en tradisjon jeg tar videre til småfolket :)
Har du noen "must" på bursdagen din ?
Jeg ønsker deg en sweeeeet onsdag, her skal det iaf bli nok sukker og kos ♥ ♥ For det hører bursdager med..enn så gammel en blir :)
Takk som titter innom! Klemmer fra bursdagsjenten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ