søndag 27. november 2011

Riktig god 1.søndag i advent ♥

                                                         Nå tenner vi det første lys,
                                                         alene må det stå.
                                                         Vi venter på det lille barn,
                                                         som i en krybbe lå.
Endelig kan første lys tennes :) Men det er heldigvis lenge til julaften :) Det er vel maks lengde en kan få på adventstiden med julaften på en lørdag i år .. så vi har nesten 5 uker på oss med førjulskos :) Hvilken lykke!?! I dag skal mannen lage juletallerken,  jeg gleder meg lots!! Enda mer lykke :) Tenk på onsdag er det 1.desember!! Og som spl skal jeg virkelig nyte denne julen, ikke trenge å tenke på juleturnus og slikt, BARE nyte famile og tradisjoner og julero :)

 
Akkurat nå drømmer jeg meg bort i julekrybber..jeg har i alle år ønsket meg en julekrybbe, men har ikke funnet noen jeg har likt så godt ennå ... Eller jeg har jo det, men den er så dyr..og ingenting kan måle seg med den..I år hadde jeg bestemt meg for å begynne å spare på den..kjøpe en figur per år, men når jeg undersøkte litt, viser det seg at de selges kun i småpakker til stive priser...
Vet du hvilken jeg tenker på? Føler ALLE snakker om den for tiden :) Nativity - julekrybbe ♥
Jeg får se om jeg har vært snill i år..ønsker er iaf lov å ha ;o)
Har du begynt å lage din ønskeliste?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ