lørdag 19. november 2011

Stuen sett fra minis perspektiv ♥

 Noenlunde slik ser verden ut for mini når han ligger på stuegulvet og pludrer :) Er ikke alle tak som ser slik ut ♥
 Jeg ELSKER stuetaket mitt, det var det jeg falt for først når jeg var på visning. Det og kjøkkenet..men kjøkkenet måtte bli byttet ut og angrer ikke på det i dag.. Men dette taket får ingen røre så lenge jeg bor her :) I LOVE IT :0) Og det tror jeg mini også gjør ;) SÅ STOR takk til de som bodde her før og faktisk tok seg bryet med å gjøre stuetaket så spesielt ♥ I går var jeg på nattåpent med en venninne og kom over et skilt fra black design som jeg tror jeg får ønske meg fra julenissen :) LEARN from yesterday, LIVE today, HOPE for tomorrow :) Ganske bra budskap :) Er blitt veldig fokus på jul i de siste innleggene..men så nærmer den seg jo for hver dag :) I morgen blir det nok blogging om dagens prosjekt; pepperkakeby-bidrag..føler på meg at det ikke blir et hus nemlig... :) Ha en herlig lørdag!! ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ