onsdag 16. november 2011

Sweetsweet Laundy♥

Det er ikke alle kjøp som er like fornuftige gjort av frøkna her i huset..Med en mann som aller helst vil ha det praktisk og fint, er det ikke alltid like god kombinasjon..Dette skiltet derimot følte jeg var et "praktisk" kjøp med dens budskap. Og ganske riktig oppdaget mannen det samme dag det var kommet i hus ..men kremt.. Han skulle gjerne ha søkt på stillingen sa han så fint..hadde det bare vært kontaktinformasjon..
Så vaskemaskin, her kommer jeg..it`s gonna be you and me forever :)

Men jeg klager ikke på mannen min! I går laget han hjemmelaget lasange, slik at jeg bare kunne kose meg med guttene i dag :) Junior er fremdeles ikke feberfri, så her blir det innedag..
Ha en nydelig onsdag :)

Gooooode 60graders klemmer (for å forhindre smitte ;))

2 kommentarer:

  1. Så koseligee innlegg blir mye klærsvask som familie :-) heldigvis ha vi så gode hjelpemiddler :-) håper junior blir snart frisk igjen, ikke noe kjekt når de små er syke. Bloggeklemmer herifra :)

    SvarSlett
  2. :o) Tusen takk for koselig kommentar :) I dag venter legen..greit å finne ut hvilke høstbaskelusker som har satt seg fast i kroppen..Ha en finfin dag,søte venn :)

    SvarSlett

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ