torsdag 29. desember 2011

En liten blånissegutt ♥

Så har lillebror feiret sin første jul...Det blir alltid litt mimring i julen..Mimring om sist jul og året som snart er omme..Tenk, allerede søndag skriver vi 2012...Og snart skal pappa`n på banen her i heimen..Men det er ikke før til neste år, heldigvis ;) Og dessuten har jeg to måneder til jeg kan kose meg med småen :) Han blir mer og mer aktiv..har ikke tid å ligge i ro lenger.. og han ELSKER storebrorens fantestreker :) Babylatter er noe av det vakreste ♥
I dag har vi hentet hjem julegaver, så i kveld har vi lekt med duplos til den store gullmedalje :) Montert, demontert og bygget oppigjen brannstasjon og tog-bane og småhus og Truck-lastebilen fra Cars har vært i utallige bilkræsj...Her snakker vi GutteGutter :) Junior hadde neste ikke tid til å spise kvelds engang.. :) Nå sover de begge to, og jeg skal drømme meg litt bort i bloggverdenen ... håper du også nyter romjulsroen ♥ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ