fredag 30. desember 2011

God lille nyttårsaften til deg og dine fine ♥

 Etter mye herjing av barnehender, tok adventsstaken min kvelden like før jul...Jeg kom meg aldri til å kjøpe noen ny heller..så det får bli til neste år :) Nå er det røde i vinduskarmen min borte, men kun der :) I dag skal vi handle inn til nyttårshelgen :) Med to små blir det en rolig feiring..Vi er så heldige å få nyttårsaften-besøk av tante Nette, så det blir kos! Ellers har min kjære pappa og svigermor bursdag på selveste nyttårsaften, så feiringen med smell og kaker og finpynt starter tidlig hos oss den dagen :o) Best å lade opp ;) I kveld skal det lages godis i stand til nyttårsbukker, så får vi se om det kommer noen på døren i morgen ♥ En god 30.desember ønskes deg! Og takk som titter innom Rugdelykke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ