tirsdag 6. desember 2011

Gooood julestemning ♥

Hei til kjære deg som titter innom! Ute laver snøen ned i flak som inni en snøkule, det er så fiiiiint og jeg bare håååååper at det enten holder seg slik ut året eller at snøen iaf kommer tilbake til senest 22.12 og blir da ut året ♥ Mannen går og håper på fornuftige juleønsker fra frøkna..I år, som i fjor og alle andre år, er det han som har de mest fornuftige ønskene ;) Jeg derimot ønsker meg spark, trekjelke og slagbenk... For det første har vi egentilig ikke plass til noen av tingene..men ønsker er lov å ha :o) Får prøve å komme på noe mer fornuftig å ønske meg også :) Har du noen tips?
I dag skal vi å hente storebror på akebrett, det tenker jeg meg blir poppis :) De har bakt lussekatter i barnehagen, det står på planen her i heimen til helgen tenker jeg.. Safran er iallefall kommet i hus..men så spørs det om vi får tak i smør da...E`d mulig!
Ha en deeeeilig hvit 6.desember :o)

2 kommentarer:

  1. Om jeg har noen fornuftige tips om juleønsker :-)oh nei du da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg smiler ;-)men mange ønsker utenom det foruftige hehe

    SvarSlett
  2. ♥ Smiler, søte Carmen, jeg tviler ikke :) Gleder meg til en (u)fornuftig shoppingdate med deg neste uke igjen! ;) Det er lykke det :) klemmer

    SvarSlett

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ