søndag 4. desember 2011

Riktig god 2.søndag i advent ♥








Her er blånissene mine under photoshooten hos en venninne noen måneder tilbake♥ Vet ærlig talt ikke hvem som ble mest sutrete og svett av mor og godguttene..hehe, men er artig å se tilbake igjen på nå og jeg gleder meg over tanken på at i morgen skal julekortene postes :)

Tenk vi er allerede kommet til at lys nr 2 skal tennes ♥ Junior ønsker helst å tenne alle sammen..forstår ikke helt dette med ventetiden...
I dag avslutter jeg blogginnlegget med de to versene vi har lest i dag og håper du og dine har en fortsatt deilig søndag, her venter koselig middagsbesøk hos tanten :)

Nå tenner vi det første lys,
alene må det stå.
Vi venter på det lille barn,
som i en krybbe lå.

Nå tenner vi det andre lys,
da kan vi bedre se.
Vi venter på at Gud, vår Far;
vil gi sin sønn hit ned.

2 kommentarer:

  1. Koselige bilder av to sjarmtroll, nydelige gutter <3 er ikke alltid like lett å ta bilder av de små ;-) koselig å ha masse bilder i ettertid tiden går så altforfort når de er små. Ha en fin 2.advendsøndag :-). Klem

    SvarSlett
  2. Så fint:))) Ta en titt på siden min, du har vunnet så trenger adressen din=)

    SvarSlett

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ