lørdag 14. januar 2012

Litt mimring fra sommer`n og de tøffe guttene mine :)



 I dag er det akkurat 6 måneder siden den ene deilige sommerdagen vi fikk her i fjor (det føltes iaf slik)...og den benyttet vi med å reise på Voss. Mannen fikk oppfylt en drøm om å hoppe i fallskjerm og junior koste seg på trampolinen. Været var nyyyydelig og magen min var STOR :) Tenk det nærmer seg 1/2 års dag for Sander-gullet snart :) Det er veldig koselig å ta seg tid til å mimre litt...

Dagen i dag har blitt tilbragt innendørs for min del..hosting, harking og ond kropp...Det hører vel med sesongen...Så mye for an appel a day, keeps the doctor away..hehe..jaja..har ikke måtte til legen da..og eplekaken var verdt det!!Nå bare håper jeg at det er de samme baskeluskene resten av flokken har hatt og at jeg sover det av meg til i morgen :)

Nå gleder vi oss over at hver dag blir det lysere og plutselig er sommer`n her igjen! Og som evige opptimister håper vi på at denne sommeren blir full av varme, sol og glede ♥ Regner med du er enig med meg i den ;) Ha en deilig helg videre!
Klemmmm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ