onsdag 4. januar 2012

Pusspuss så får du ...


 ... en SUSS.
Tenke seg til at mini nærmer seg 6 måneder :) Vi har så smått begynt med grøt, kanskje mest fordi mamma hjertet føler bambiøynene ser så etterlenktet på alt jeg putter i munnen .. "Jeg vil også smake litt" - føler jeg mini tenker...Så nå har sirkuset startet :) Mini vil, som alle andre småfolk, nemlig ta i ALT, så å gi grøt kan være en liten prøvelse :) Men han ELSKER det :)
Til jul fikk han tripptrapp stol, så i dag er den blitt montert opp :) Han kan ikke sitte på egenhånd ennå, men følte det ble straks så koselig på kjøkkenet med to barnestoler rundt bordet :) Gleder meg til måltidene når vi alle kan sitte samlet i samme høyde og ikke minst; spise samme maten :)
Tenner venter vi fremdeles på, men litt morro med tannkosten er det lov å ha :o) Vi synger og traller dagen lang :) Ha en fin første onsdag i 2012, kjære du som titter innom :)
Go`klemm og slengesuss fra Helene og tannpussegutten

1 kommentar:

  1. Hei
    Så kjekt at du fant veien til bloggen min.
    En nydelig gutt du har:-) en skikkelig sjarmør.
    Klem fra Annfrid

    SvarSlett

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ