fredag 15. juni 2012

Smelt i mamma♥

 For de som kjenner meg godt, kremt..liten rettelse..En trenger ikke bli så veldig godt kjent heller før en vet at jeg ELSKER hjerter, blonder og Blomster! Blomster velger jeg å tro jeg fikk inn med dagmamma-melken ♥ Jeg hadde nemlig verdens beste dagmamma når jeg var liten og sammen plukket vi blomster (samt masse annet morro :o))

Markblomster gir meg en helt spesiell følelse, ingenting slår synet av en eng full med markblomster forutenom en ting. Liten barnehånd med blomster plukket til mammaen ♥ Da gjør det ingenting om løvetann er en av blomstene som må med inn, eller om alle ikke har like lang stilk. Denne lille buketten plukket vi sammen på vei hjem fra barnehagen hinn dagen og med denne vil jeg ønske deg som titter innom; En riktig stor takk og alt det beste for helgen!
Mange gode blomster-klemmer ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ