mandag 18. juni 2012

Heldige meg ♥

  
Jeg har aldri helt forstått hvorfor det ikke finnes fosterbesteforeldre. For en ting er sikkert; besteforeldre er Guds gave for alle. Både småfolket, så vel som foreldrene. Mine besteforeldre var desverre såpass oppi årene når jeg kom til verden og var gamle og syke, men for all del; jeg har mange gode minner med de også.
Jeg har derfor alltid ønsket meg spreke besteforeldre til mine barn og det har de fått. Men jeg har også vært så heldig å bli kjent med min mann sin farmor og farfar. Denne duken har farmoren strikket til meg og det varmet ♥ mitt! Den er nesten for fin til å ha noe på!
Jeg er så utrolig takknemmelig og gleder meg til å hilse på farmor igjen veldig snart :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ