onsdag 4. juli 2012

Firkløver kake ♥

Mitt kakebidrag til festen ble denne enkle kaken her:
Ferdig kakebunn som jeg delte i 3 og dynket med litt sitronbrus.(sukkerbunn kan selvsagt lages selv også, og noen mener det er like lett :)

Fyll: Vaniljesaus (ferdig pakke, blandet ut med 1/2 porsjon melk) og 1,5 dl krem blandet sammen


Glasur: 1/2 dl melk, 50 gr smør, 150 gram melis, 1 stor firkløver. Varmes i vannbad- ikke koke. Avkjøles før den taes på kaken.

Pyntet med krem og raspet firkløversjokolade på siden og pyntet med hakkede mandler på toppen. Superduperlettvint...og det måtte til, når alt skulle være så temmelig hemmelig og alt måtte gjøres i det sjulte. Så deilig nå når hemmeligheten er avslørt :)
Har kjøpt meg ny duk, Er vel egentlig et quiltet teppe, men jeg likte så godt fargene at den dekker kjøkkenbordet enn så lenge :)

En tipptopp onsdag - 4th of July- ønskes deg min venn ♥ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ