fredag 3. august 2012

Sukkerkandis-kos ♥

Det positive med at ferien er over er at den gode helgefølelsen kommer tilbake...Det kjipe med helgefølelsen min i dag er at det er jobbehelg..Jajamenn, skal ikke klage ,, slik er det med turnusjobbing :) Men til tross for jobbing, skal vi kose oss :)

Helgegodisen i kveld blir sukkerkandis, kjøpt i en liten butikk på Os. Superkoselig innpakking! Sukkerkandis er barndomsminner for meg - noen av landhandlene i havnene vi besøkte på båtferiene våres hadde nemlig det..Og alt som er sukker er og blir deilig i en barnemunn ♥ Så i kveld kan karrius og baktus glede seg enn så lenge..før tannkosten kommer tilslutt!

En god helg ønskes deg min venn! koselig du titter innom bloggen min!

3 kommentarer:

  1. Er deilig med ferie, men skal bli godt å komme tilbake til rutiner:D

    Hærlig innpakkning, koos deg:D

    SvarSlett
  2. Ferien går alt for fort:)) Men er jo litt deilig ja å komme tilbake til hverdagen..
    Ser dere har hatt dere en tur i dyreparken:)) Google map har blingset litt
    med navnet på byen vår (Kristiansand) og satt på kardemommeby i steden hihi..
    Men etter de rettet opp feilen - havnet kardemommeby her vi bor (Vågsbygd -vest for Kr.Sand)
    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!:)
    Tanken har streifet meg om trekk til tennbrikettboksen:))
    Ha en kos kveld med gutta!:)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Ingenting er som litt barndoms-nostalgi!
    Og så får man jo bare pusse tennene litt ekstra godt ;)
    Her har ferien vært over et par uker allerde, men i morgen er alle kollegaene mine tilbake på jobb og vi kan endelig starte med de vante rutinene igjen og det gleer jeg meg faktisk til...
    Må du få en fin uke!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ