onsdag 31. oktober 2012

Happy Halloween :)




Har du hatt en bittelitt skremmende dag i dag? Det har ikke jeg! Her har vi bare kost oss etter jobb og barnehage. Halloween desserten lagde vi i helgen. Superlett og Super morro,men bittelitt grisete med barnehender. Den består av:
# Appelsin Gele ferdig
# Kick Lakris (kjevles flat for deretter å stase ut trekanter+munn)
#Kniv eller pepperkakeformer for figurer



Etter middag skulle vi lage gresskarlykt....Vi hadde plan å ha gresskarutskjæringskonkurranse med et vennepar, slik vi gjorde i fjormen dette ble ikke av i år gr sykdom i heimen. Ene gresskaret var derfor ødelagt, men dette var fint på ene siden. Mathias tegnet munn og øyne, men å skjære ut var neimen ingen lett jobb..Iaf ikke med små barnehender som så gjerne ville hjelpe til...
Guttene og jeg ble iaf fort enig at vi tente i keramikkgresskarlykten også fikk gresskaret været. Og som Mathias sa så fint;

"Mamma, jeg tror ikke gresskaret synes noe om å bli skjært i jeg"


Til natten var det på med den skumle pyjamasen Mathias fikk fra junaiten i fjor :) Selvlysende skjelett. SÅ STILIG med gresskarhjerte, og selvagt bittelittveldig skummel :)


Håper du også har hatt en fin avslutning på oktober; kan du forstå i morgen er det NOVEMBER...Tiden går altfor fort for meg....
 Gresskar og spøkelsesklemmer til deg fra meg














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ