torsdag 1. november 2012

★ VINTERSTEMNING ★

 Bildene er fra soveromsvinduet til Mathias sist helg. Jeg var syk og så guttene leke og kose seg i akebakken utenfor med go`pappan. Det var STAS og et godt minne...Men snøen er forlengs borte..Jeg som hadde et sterkt ønske den skulle vare helt til februar :) Da skulle jeg kjøpt meg både spark og kjelke :) En gammel trekjelke har jeg alltid ønsket meg! Den er ikke kommet på ønskelisten de siste årene, men nå som det er småfolk hadde det ikke vært så dumt å kanskje puttet den tilbake :) Iaf om snøen kommer tilbake :)

Jeg kom iaf i skikkelig julestemning sist helg. Av en eller annen grunn har jeg svært ofte vært #vondtikroppentettinesenfeber#syk i juletiden opp igjennom årene.
Har du begynt å få julestemning? Det er gjerne tidlig, men i dag er iaf vintermåneden november her igjen så det gjelder å begynne å forberede seg litt :)
                                                   Riktig god første november, min venn!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ