lørdag 17. november 2012

Kreativ med barn ★

Bjørg, eier av bloggen Huset ved fjorden. har en utfordring pågående: Kreativ med barn og den vil jeg svært gjerne joine :0) Her holder vi nemlig på med julegaveverksted på kveldstid. Bildene er fra uken og er tatt på kveldstid..Det enkle er ofte det beste etter en lang dag i barnehagen :)



Vi tegner, klipper, limer og deretter laminerer:) Passer ypperlig for mine 2 gutter på 3 og 1, når vi skal roe oss ned for kvelden. En arbeidsduk er lurt, for noen ganger er det ikke like kjekt å tegne på arket...smiler! Resultatet blir til underveis :) Konsentrasjonen er på TOPP!
 
 En stolt storebror har oppgaven å laminere prosjektene våres :)
 Det er en spennende jobb for en stor gutt :)
Vi lager personlige bagasjetagger & bordbrikker. Superstas :) Et tips er å printe ut bilder av personene som skal få bordbrikkene, så blir det nesten som personlige bordkort :o) Og skrive personlige hilsner. Foreløpig er det Mathias som dikterer og mamma`n som skriver! Vi koser oss masse!
 Har du noe kreativt med barn å bidra med? Join utfordringen til Bjørg eller la deg inspirere/ drøm deg vekk i andre kreative bloggere sine bidrag, hun har nemlig flotte gaver på lur :) Klikk på bildet, så kommer du direkte til siden hennes :)
Tar du utfordringa?
Kreativ med barn
Jeg likte så godt dette bidraget til go`venninnen min Elisabeth sin blogg: Lillebrors nye klær - fra viovita bloggen :)

Takk som titter innom meg! 2 blogginnlegg på en kveld..Nå tror jeg faktisk jeg skal starte å hjelpe nissefar pakke inn julegaver til pakkekalender :) Det nærmer seg radig 1.desember & med en liten leilighet er det en super ting å gjøre når en har barnefri :) ! Klemmer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ