lørdag 17. november 2012

No milk today ♥



Har holdt på med nedtrapping av amming, og i dag er begge guttene på overnattingsbesøk hos farmoren og besten! Heldige gutter og heldige oss som har verdens beste besteforeldre i nær omkrets! Mannen er på julebord og jeg har heimen helt for meg selv...1000 planer i hodet, men får ikke kommet helt i gang med noen ting..Rart med det når en plutselig får for mye tid til rådighet :) Så dermed ble jeg sittende på fjesboken og drømme meg bort på siden til Tips og Inspirasjon Til Hjemmet.
Har du vært innom den facebooksiden? Tips & Inspirasjon Til HjemmetKlikk på bildet, så kommer du direkte til den :) Anbefaler den på det varmeste. For tiden har de en blogger-utfording hvor en kan være så heldige å vinne disse supersøte Melke-matboksene ♥! Matboksene &mye annet fint til de dyrebare småtrollene,kan en få kjøpt hos:                                                 

Alle bildene er lånt fra denne fantastiske nettbuttikken SOM SENDER FRAKTFRITT!!:
Takket være Tips og inspirasjon til Hjemmet er jeg nå blitt introdusert til enda en nettbutikk: UglyChildrensClothing. Så mye retro, nostalgisk og fint ♥ ♥ og litt farlig..for om ikke jeg er den heldige vinner, får vi se om ikke nissemor klarer å ordne noe slikt til nisseguttene sine til jul:)
I mellomtiden er jeg bare super happy, no milk today og det går kjempefint :)
Gode klemmer, Helenen i Rugdelykke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ