lørdag 24. november 2012

Titter bare innom ...

...for å minne på at om 1 måned er det JulAften :) Selv om jeg i går ble 1 år eldre på papiret, gleder jeg meg som en unge til nå å kunne finne frem julepynten. Det er nemlig lov etter bursdagen min er over :) Fra barndommen av var det ikke så ofte flagget var oppe på flaggstangen på min dag, grunnet flaggtider nå  i mørke vintertiden, men pappa hadde ALLTID fargelysene klare til kristornen ute og de ble som regel tent 23.11 :) 
Bildet er tatt i fjor & jeg må si at det er mye vakrere i virkeligheten :)
En Riktig deilig lørdag ønskes deg og dine, og jeg tillater meg å ønske deg en deilig førjuls måned!

Hohoho juleklem fra Helenissen

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅ det er så gøy tid. =) Koselig bilde, gratulerer med overstått =)

    Treet er fra Perfect home og tilbud ut uke 50 til 1390 kr ord 2000.. du får 10 årsgaranti ink lys.. lyser i 40 år om kontakt taes ut om natten og 20 om ikke.. er helt nydelig, jeg har to små og et stort =))

    SvarSlett
  2. Gratulerer - du er VINNER
    av November mnd`s GAVEKORT fra BARNEBODEN

    Husk - du er med på NY trekning
    så lenge linken er på siden din :-)

    Send meg en mail
    ( du finner mail-add i nettbutikken )
    så ordner vi med Gavekortet videre på mail :-)

    SvarSlett

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ