tirsdag 20. november 2012

Guttekjøss ♥




Her nærmer det seg bursdag for den eneste piken i heimen, men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken kake jeg skal gå for..Det er noe med tradisjoner og noe med nye spennende kaker :) ...Det er jo så mye godt her ute :) :) Valgets kvaler...er det lov å si Ja takk begge deler? Jeg får legge inn et godt ord til mannen tror jeg :)Her i heimen er det nemlig han som er den flinke på kjøkkenet. Han fikster i stand det meste. Her har han laget magrensbunn som er smuldret opp. Sammen med blåbær og vaniljesaus blir det himmelsk godt! 1000 kysser til mannen min som jeg er så glad i!#smiskesmiskehåpehåpeønskeønske# :)


1 kommentar:

  1. Heisann:)
    Dette så helt fantastisk godt ut!! Gid min mann kunne noe på kjøkkenet..for jeg kan ikke:)))
    Her nærmer det seg også bursdag for den eneste pike i huset (les kjerring)hihi:))) og bryllupsdag dagen derpå..så hva gjør man da tro (?):)

    Skulle ha sendt deg en mail for lenge lenge siden og takke og bukke for handelen...men voops så forsvant alt i glemmeboka mi..
    Så tusen tusen takk!!!

    Og tusen takk for ditt besøk og din stemme!:))
    Er jo litt spent dette - kaffe elsker som jeg er:))

    Vel, ha en nydelig kveld!
    Klem ra Janne

    SvarSlett

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ