fredag 18. november 2011

Sweet car:)

Kan ikke akkurat skryte på meg å være så veldig opptatt av biler og gule gravemaskiner som min sønn, men jeg gjør virkelig mitt beste som guttemamma:) Og sammen lærer vi oss nye begrep hver dag..dumpers, løftekran og allslags :) Vi kan bruke laaaang tid forbi arbeidsområder, det er endel av de i Bergen med bybane og ringveier som skal bygges, det er SÅÅ spennende i junior sin verden :)

Og når han kom over denne flotte saken hos kremmerhuset en stund tilbake, var jeg ikke vanskelig å be :) Det var ikke helt en lekebil,det ble litt merker her og der..så inntil videre har den fått hedersplassen i skapet vårt i stuen :) Det gjør meg ingenting, Jeg eeeelsker den!!

Ha en finfin start på helgen og takk igjen som titter innom :o) tut og kjør, goooooode klemmer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ