fredag 17. februar 2012

Det spirer og gror ♥

Slik ble resultatet vårt med såingen av karsefrøene som jeg har blogget om tidligere ! Det er deilig når det spirer og gror og grønnes ... Ute er det fremdeles endel is, til tross for MYE regn de siste dagene .. Men første vårmåneden nærmer seg skremmende fort...Heldigvis inneholder februar 1 ekstra bonusdag i år slik at mammapermen min bli pittelitt lengre ;)

I dag er det Karneval i barnehagen, junior er så heldig å få låne nabotjommien sitt løvekostyme - han er ganske så søt der han sitter og gleder seg til barnehagen åpner - tror jeg må blogge om løveungen min litt senere :)
Vi skal ha en stille og rolig helg, eneste på tapetet er BOLLEBAKING .. og lage fastelavn ris :) Det hører med fastelavens søndag :)

Riktig god fredag til deg min venn, må du få en herlig helg ♥ Nå skal løveungen på fest ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ