torsdag 16. februar 2012

★ Kanskje et lite tips ?

Jeg blogget i helgen om et 30årslag til en venninne av meg og at jeg var så happy med gaven vi leverte. Vi ønsket å gi et gavekort på en opplevelse og et smykke til den runde dagen. Det er så morro å lage istand litt xtra når det er litt spesielle dager, så derfor ble innpakkingen viktig. Og det er der mitt lille tips kommer inn; Ribba-rammene fra Ikea. Det å kunne putte ting inni rammen er GENIALT..( for noen kanskje for fin til å åpne..smiler...)
Armbåndet ble nemlig smykke til maileg-dukken også holder dukken et innpakket gavekort. Vi pyntet rammen og skrev en liten hilsen fra sykepleie-gjengen til jubilanten... Etikketten er kreative Helene, men det stemmer altså ikke helt denne gangen..Flere hoder tenker bedre enn ett og det er så morro når vi alle ble så happy med resultatet:)  Og det som enda bedre er; at jubilanten likte presenten :)

Den samme rammen har jeg brukt til fotavtrykket til Mathias og Sander, som jeg har blogget om her. En herlig torsdag ønskes deg, min venn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ