søndag 12. februar 2012

Go` mammasøndag ♥

 ♥ Denne nydelige blomsten kom guttene til meg i går. Blå Hortensia. - og som guttemamma gikk den rett i Elsker blomsten og blir hver gang like lei meg over at jeg ikke klarer å holde den så lenge..Av og til blir det for mye vann..andre ganger for lite..Men denne er gitt med kjærlighet, og det sies at slike blomster holder seg lengre, så jeg HÅPER virkelig jeg klarer det.
                                                                   ★  ★   ★   
I går var vi i koselig 30 årslag. Gjengen hadde laget en (for meg) kreativ gave som jeg tror jeg må blogge om til uken..Det er ikke alltid like lett med runde dager og gaver og slikt når en ønsker å gi det lille x-tra ♥ Men jubilanten ble iallefall happy for gaven og det er det viktigste :)
Og vi (gjestene) var enda mer happy, hun (og mannen) la virkelig listen høyt for feiring av runde dager fremover med 3 retters middag til 30 personer og herlig stemning ellers :)Nei, nå skal jeg gå å kose med guttene mine ♥ Søndagsroen er uerstattelig !
                                                                   ★     ★   
                       En herrrlig søndag ønskes deg og dine!
Og til mamma`n min må jeg bare si; Gratulerer så mye med morsdag! Du er virkelig den besteste for meg ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ