mandag 13. februar 2012

En søt start på uken...

 ..det er lov...innimellom.. Spesielt når de står i hverdagsbutikken Rema 1000 og frister på en mandagsmorgen :) Vel og merke en mandag mellom morsdag og valentine .. 3.siste mandagen av min mammaperm...og ikke minst dagen hvor vi skulle feire minikjøkkenet til guttene som jeg fikk tak i på finn.no i går..Smiler..Det finnes vel ALLTID en eller flere grunner som er god nok, når en virkelig vil ha noe..smiler.. :)
Så dermed ble det søte små rosa jordbær cup cakes til kveldskos her i dag.. på en vanlig mandag :)

Imorgen venter Valentines Day :) Har du planer?
Jeg tror jeg har min aller beste Valentines dag i vente og går bare rundt og smiler..Guttene mine hadde nemlig stelt i stand verdens flotteste morsdagsgave (for meg iallefall)! Kan nok ikke forvente slikt hvert år, men i år skal den VIRKELIG nytes :) Barnevakt, spa og deretter middag for 2 .. og det på en tirsdag ♥ Nei denne uken blir helt spesiell , så da passet det x-tra bra med en søt start på uken :) Tihi..så får vi se hva onsdagen byr på ;) Carpe Diem rett`n og slett`n :) God kveld så lenge, søte du! Håper du får en morgendag full av kjærlighet og gode ord ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ