lørdag 11. februar 2012

Mammadag i morgen ♥

 
Dette flotte kortet/bildet kom jeg over hos en blogger som jeg tittet innom rett før helgen, og tok meg friheten til å låne bildet nå som det er morsdagshelg :) Har du husket en liten oppmerksomhet til din mamma? Det er vel ikke så mange karer som leser blogger og det er vel trolig de som trenger et hint..så hjelper vel ikke å hinte her inne..smiler..menmen..Jeg elsker iallefall litt oppmerksomhet i hverdagen og enda bedre; så elsker jeg å gi litt oppmerksomhet :
Den største gleden man kan ha, er å gjøre andre Glad ♥
Kortet gikk iallefall rett i hjertet mitt . Bloggen jeg snakker om er drevet av Jannes kreative hverden og det er helt sant ; Så utrolig kreativ dame!! Anbefaler en titt innom der...Hun hadde et innlegg litt tidligere i uken om syltetøyglass som enkelt ble omgjort til nålepute..En genial, rimelig morsdagshilsen..for de som ikke har kommet på noe ennå :)
God Lørdag til deg og dine !

1 kommentar:

  1. Heisann:))
    Ja, du dette bilde er nydelig! Jeg laget det for ca 3 år siden og elsker det fremdeles:))
    Tusen takk for gode ord og link til meg!
    Ha en nydelig lørdag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ