onsdag 20. juni 2012

Røde dotter og min nokså nye serviett-beholder :)

 Hei på deg som titter innom meg :) 
I dag er det mini-fredag i heimen og til middag stod hjemmelaget pizza på menyen. Med jobbehelg i vente er det fridag i morgen og den skal nyyytes :) Iallefall med tanke på at det i morgen er meldt 20 grader og sol med sky :) Har vi lært noe, så er det å virkelig nyte de sommerdagene vi får her i Bergen:) Planen er ikke helt klar, men kose oss det skal vi!
Den røde duker kjøpte jeg nylig på kremmerhuset. Jeg holder meg som regel til nøytrale farger, men innimellom er det deilig med litt fargeklatter :)
Serviett-beholderen kjøpte vi i Frankrike og er en hitt blant småfolket. De elsker å dra ut serviettene. Nå er jeg på jakt etter ny innmat, men har ikke helt funnet ut hvor de selger slike hvite servietter i rett størrelse..Vet du?
Takk som titter innom meg, håper solstrålene finner deg og at du får lots and lots av d-vitaminer og sommerkos :)
God klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ