torsdag 21. juni 2012

Livet er herrrrrlig ....

 ... med is krem og skikkelig by-dag i verdens vakreste sommersol ;o)
 Vi tittet innom det nye fisketorget for å se på hummerne.


 På vår rusletur i sentrum kom vi over ♥SubWay♥ på strandkaien. Det ble en ♥veggie delite med honey mustard♥ til lunsj, men må si den smakte bedre året jeg hadde i USA. Enten har smakstottene mine endret seg, eller så har jeg kanskje drømt den bedre enn den egentlig var..For året mitt i USA bestod i ofte slike baguetter og jeg har virklig savnet denne kjeden i Bergen by..Jaja.Nå er den iallefall kommet ♥
 I ettermiddag har vi grillet med naboer og nå sover guttene søtt, mens spreke mannen er på tur på Ulriken..Sommersolen er herlig og jeg håper den holder seg fremme i lengre tid enn storm.no mener.. :)

God solskinnsklem til deg som titter innom, håper du også har hatt en deilig sommerdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ