tirsdag 14. februar 2012

♥ Happy Valentine`s dag min venn ♥

Jeg elsker noen av disse amerikanske tradisjonen mer enn andre, og denne dagen er nok en av mine favoritter (♥-personen som jeg er) En egen dag til å vise venner og familie at du bryr deg x-tra om dem. Selvsagt skal en ikke måtte trenge en dag for å gjøre det, men jeg liker 14.februar likevel :) Så i dag har det blitt skåret ut hjerter i epler, agurker, ostebiter og skiver. Null problem for en jente som ELSKER hjerter fra før :)
Har lagt med en sang som betyr ekstra mye for meg Alle har vel en sang de ALDRI går lei og som en har MANGE gode minner til :) Sister hazel var det min kjære som introduserte meg til allerede på første date`n våres og og det var denne sangen vi hadde vår første dans til som herr og fru 21.08 blant annet
Jeg gleder meg som en unge til ettermiddagen :) SPA og middag for to venter på meg
Er ikke gale å være eneste jenten i flokken når en blir vartet opp slik av favoritt guttene sine ♥  
                                          ♥  ♥    ♥ 
En happy Valentine`s dag til deg og dine kjære - må den bli full av hjerter og gode ord :)
                                          ♥  ♥    ♥ 

1 kommentar:

  1. Ha en fiiin Valentines dag. Jeg får mannen hjem idag ♥ Klem

    SvarSlett

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ