onsdag 15. februar 2012

I am in heaven ♥

Etter 1times behandling hos Hammam Spa  ved Radisson SAS og middag for 2 ved T.G.I.F etterpå svevde jeg på skyer. Tror jeg hadde min aller beste Valentine`s dag EVER i går!! Jeg nøt iallefall hvert sekund og kommer til å leve på den 1 år til..minst!! :)
Men hverdagen kom fort tilbake når vi kom hjem igjen. Junior var blitt syk..Så med lite nattesøvn, hoste og alle de andre baskeluskene, har vi hatt en skikkelig innedag i dag..med bøker, puslespill og biler  ..

Til kvelden venter dynen i sofaen og filmkveld :)
Er det lillelørdag, så er det lillelørdag..og er det sykdom i heimen så er det iallefall lov :) Vi er så heldige å ha GET-TV og junior vil så gjerne se den siste filmen fra Ole Brumm i Hundremeterskogen! 

Så håper vi at vi sover av oss de siste baskeluskene og stiller sterkere i morgen :o)
Takk som titter innom meg & en Riktig God lillelørdag til deg♥!
(P.S; Bildet er lånt herifra; hammamspa sin hjemmeside ) - Flere enn meg som ser at om en stokker om på bokstavene så blir det mamma(h) spa - var iaf nydelig behandling som anbefales sterkt for en småbarnslitesøvnstressetmammakropp ;) ♥ Så TUSEN takkk til prinsene mine for en herrrrlig gave ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ